  • Data: 2014-05-14 14:42:29
    Temat: Re: Pomroczność - jasna ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" lktuja$b3d$...@n...news.atman.pl

    > Ja też z tym nie mam problemu,
    > ale kobity zwykle mają więcej na głowie i nie tylko włosów ;)
    > - pomijam ze lansowane są teraz brodate - LOL

    > A tak wogóle, to pomyliła multibankową z citkową
    > - nie jest blondynką ;)

    Do różnych kart mam różne PINy, do różnych banków mam różne hasła. :)
    Inne do Googli, inne do APków, inne do innych ,,rzeczy''.

    Jeśli dobrze czuję się (co ostatnio rzadko mi zdarza się)
    potrafię odtworzyć z pamięci to, co widziałem i odtworzyć
    sposób myślenia, który doprowadza mnie do ustanowienia
    hasła -- 'Aramelunia6' przykładowo.

    Co tu dużo gadać -- wqrwiają mnie ,,maskowane'' hasła
    i mroczno tajemnicze *** wyświetlające się w miejsce
    wprowadzanych haseł.

    -=-

    Uniwersalny PIN i uniwersalne hasło -- to ryzyko
    jak w wypadku palca z jego odciskiem.

    -=-

    Miałem zły sen -- śniłem, że ogłuchłem na lewe ucho.
    Zbudziłem się, ale ,,sen'' trwał nadal. ;)

    -=-

    Kominiarze (jak co roku) przybyli, aby odstawić coroczną
    szopkę -- ja (jak zwykle od lat) zamiast złożenia autografu,
    napisałem, że kominy pracują niepoprawnie.

    -=-

    Interia pisze o burzy po słowach Pawłowicz -- Tusk
    przygotowany na powodzie. ;) Ulewy mi nie służą,
    dlatego napiszę, że i ja uważam, iż wiadome słowa
    były fatalne -- Bartoszewskiego nie można nazywać
    'pastuchem', ale 'kierownikiem bydła/stada'. ;)
    Trochę kultury! Jesteśmy w Unii. ;) [kierowanej
    przez potomków organizatorów obozu, którego
    uczestnikiem/podopiecznym był ów Bartoszewski]

    Pani Pawłowicz zupełnie nie liczy się z poszkodowanymi
    powodzianami! Jak tak można!!!

    Inna sprawa, że burze czasami oczyszczają powietrze,
    dodają trochę ozonu, są przyjemne...

    -=-

    BTW posłów i parlamentu w kontekście kominów nie tylko niemieckiej
    produkcji -- w jakim celu parlament coś uchwala i ustanawia, skoro
    później nie ma szansy na egzekwowanie tego, co on ustali? ,,Ustawa
    wentylacyjna'' jest jasna, ale nie WOLNO jej stosować, aby nie
    stracić zbawienia duszy, która bez utrapień ciała zaginie
    w odmętach piekielnych?!

    Parlament pracuje na niby, kominiarz pracuje na niby...
    Oto polskie państwo. :)

    Trzy główne czynniki kształtują obraz:

    -- pięść
    -- miłosierdzie i litość
    -- prawo

    () Gdy byłem silny, odwoływali się moi wrogowie
    do mojego miłosierdzia i do mojej litości.

    () Gdy osłabłem -- używają pieści, mówiąc, że widocznie
    Bóg chce, aby oni byli ode mi silniejsi.

    () A gdy prawo im służy -- odwołują się do cywilizacji i prawa.

    Ten schemat można powielać bezustannie. Nawet koniec mego
    życia niewiele wniesie, gdyż każdego człowieka podobnego
    do mnie -- ten schemat dotyczy.

    -=-

    Ostatecznie chyba resztki snu ;) zniknęły.
    I tego z głuchym uchem, i tego o pięknej Polsce wolnej od komunizmu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'