  • Data: 2009-01-14 20:21:48
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: "abr" <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sztuka jest sie przyznac do bledu, tego niestety brakuje 90% ludzi
    > (psyche)
    > i dlatego taki dokladnie procent ludzi topi kase kiszac straty.
    >
    > D.

    Czy poważnie nie dajesz żadnych szans odzyskania kapitału w dłuższym
    okresie, ludziom którzy wtopili 50% i więcej tylko każesz sprzedawać? I co
    dalej mają zrobić? Strzelić sobie w łeb, że przez pomyłkę lub inne nie
    istotne w tej chwili przyczyny stracili połowę swojego wkładu i już nie mają
    siły i ochoty inwestować tylko liczą na zminimalizowanie strat. A co będzie
    jeżeli poczekją jeszcze miesiąc, rok i wyjdą 50% do przodu? Czy to nie
    będzie lepsze rowiązanie niż wyjazd z akcji, prawie strzał w łeb, w krótkim
    czasie mega odbicie i dopiero strzał?

    Zapytam jeszcze raz: czy nie widzisz szans na zminimalizowanie strat poprzez
    kiszenie?

    Tak - ja kiszę niestety... popełniłem mega błędy (ale tak bywa jak robisz
    wszystko na kolanie -no ale to nie jest istotne...) i w chwili obecnej nie
    mam funduszy na ponowną walkę.

    A jeśli nie kisić to co wg Ciebie?

    POzdr
    A.