eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomylka mBankuRe: Pomylka PKO BP
  • Data: 2003-01-23 22:00:40
    Temat: Re: Pomylka PKO BP
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Moj ojciec ma zlecenie stale w PKO BP. 16 dnia danego miesiaca z jego RORu
    > przelewane sa pieniadze na moje konto w mBanku. 16.11 dostalem 2x
    pieniadze.
    > Z konta ojca zniknely pieniadze tylko raz. 16.12 pieniadze poszly bez
    > problemu, a stan konta sie zgadzal. 16.01 pieniadze nie doszly, a
    pieniadze
    > zniknely z konta. Dzisiaj moj ojciec poszedl do banku z reklamacja i pani

    Masz dwie opcje (wedlug mnie), pierwsza:
    - ojciec sklada reklamacje na pismie o pobranie bez dyspozycji srodkow z
    jego konta,
    - PKO BP zapewne zwrocic srodki ojcu na konto i napisze pismo do mBanku,
    - mBank na podstawie umowy (nie znam umowy ale obecnie prawie kazdy bank
    posiada klauzule, ze moze automatycznie poprawic popelnione bledy) skoryguje
    srodki na koncie, jesli mBank bedzie mily i przyjemny to wczesniej wezwie
    Cie do zaplaty, w innym wypadku mozliwe, ze powstanie debet.

    Drugia opcja:
    - nic sie nie stalo, jedynie Ty jestes na plusie poniewaz srodki otrzymales
    o dwa miesiace wczesniej,
    - ojciec sklada reklamacje o nalezne mu odsetki pomiedzy 16 listopada i 16
    stycznia, duza mozliwosc ze PKO BP zwroci odsetki, ale to beda grosze
    zapewne i nie wiem czy papier, chodzenie, telefony sa tego warte.

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1