eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomylka mBankuRe: Pomylka PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!mimuw.edu.
    pl!news.mimuw.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.webcorp.com.pl!not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomylka PKO BP
    Date: Thu, 23 Jan 2003 23:33:20 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <b0pq9s$dh4$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b0omtg$5a2$1@kujawiak.man.lodz.pl> <b0pocm$crp$1@aquarius.webcorp.pl>
    <b0pssu$t5c$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1043360892 13860 195.117.45.35 (23 Jan 2003 22:28:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jan 2003 22:28:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:224662
    [ ukryj nagłówki ]

    > Że niby jak? mBank na życzenie PKO bo popełniło błąd ma obciążyć swojego
    > klienta? Niby dlaczego? Jaka umowa silniej wiąże BRE-PKO czy BRE-klient?
    > Co do korekcji błedu to mBank mógłby może i skorygować, gdyby to był jego
    > błąd ale w takie sytuacji nie ma podstaw.

    IMHO zalezy to od umowy z bankiem, ostatnio mielismy podobny przypadek z
    PEKAO, do ktorego zglosil sie Fortis o skorygowanie ich bledu poniewaz
    dwukrotnie zrealizowali dla klienta dyspozycje przelewu. Poniewaz mamy
    jeszcze stara umowe, bank PEKAO zadzwonil do nas z prosba o zgode, przy
    okazji informujac, ze wedle postanowien nowej umowy to zrobili by to
    automatycznie natomiast w tym przypadku musza prosic o pisemna zgode.

    Kilka miesiecy temu mielismy jeszcze bardziej "dziwna" sytuacje, w ktorej
    klient banku PEKAO w Szczecinie wystawil dyspozycje przelewu zawierajaca
    jedno zero wiecej (blad klienta). W tym przypadku klient zglosil sie z
    prosba do banku o zalatwienie sprawy i PEKAO prosilo nas o zgode na pobranie
    srodkow z rachunku. Osobiscie nie rozumiem klienta, poniewaz wystarczylo
    napisac faks wyjasniajacy sprawe bezposrednio do nas, ale moze bali sie ze
    nie zwrocimy ;-)

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1