  • Data: 2009-08-15 21:58:21
    Temat: Re: Ponad 12% na żądanie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ianus" h675b7$k5h$...@n...onet.pl

    > Ile czasu - oczywiście w skali roku - zajmie ci założenie tych kont

    0. Co ma do tego skala roku?
    1. Konta już są.
    2. Założenie ich trwa krótcej, niż pisanie (czytanie Twego postu, pisanie
    odpowiedzi, wysłanie postu, sprawdzenie błędów przed wysłaniem i po
    wysłaniu itd.) do Ciebie tego postu.

    > i przelewanie "nadwyżek" (co kilka dni jak piszesz)?

    Nie wiem, ile czasu trwa to przelewanie, ale to nie jest tak:

    -- budzę się?...

    Nie... Jeszcze raz...

    -- Jestem budzony przez dwie zegarynki, telefon komórkowy, sąsiada i babacię...
    (mam wówczas pewność co do tego, że zbudzę się na czas)
    -- Golę się, myję, ,,balsamuję'', wkładam wyprasowaną, pachnącą
    krochmalem koszulę i takież (nie osrane, lecz swieże) gacie...
    -- Siadam wyprostowany przed komputerem...

    Nie...

    -- Zasiadam wyprostowany przed komputerem...
    -- Robię dwa głębokie oddechy...

    Znowu źle...

    -- Zanim zasiądę, robię gimnastykę całego ciała...

    -- ...

    .
    .
    .

    -- ...
    -- Przelewam...

    -=-

    To wygląda nieco ;) inaczej. :) Nierzadko w czasie tego przelewania jeszcze śpię, :)
    montuję film, przeglądam stronki (sprawdzam ceny interesujących mnie dysków, ceny
    dolca i euro -- tych otwartych w Operze stron mam około pół setki) czytam Usenet,
    zastanawiam się nad tym, co odpisać, przeglądam mapki i zastanawiam się nad tym,
    gdzie mogę wyskoczyć (tak, aby jeden wyskok miał mniej niż 350 km -- tyle jadę
    bez śladu zmęczenia, a i finanse wówczas są jeszcze pod kontrolą) i co dziś
    zjeść na śniadanie...

    Gadanie z ludźmi (ludzie są dziwni) jest czasochłonne... :)
    Lanie szmalu z kąta ;) w kąt -- nie jest. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'