eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPonowne zalozenie konta w InteligoRe: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
  • Data: 2004-09-13 17:59:53
    Temat: Re: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Od: "Patryk T." <admin_WYTNIJ_@_TO_patrykt.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    news:ci4fa4$ca7$1@achot.icm.edu.pl...
    >
    >
    > Slawek Kos wrote:
    > >>Nie miała wszystkich haseł, ani loginu! Więc nie mogła nic zrobić
    > >>dlatego zakładala od nowa.
    > >
    > > Mogla zadwonic do inteligo.
    > > Telefon (aparat) tez wyrzucila?
    >
    > ...i jednocześnie się przeprowadziła. ;)

    Jak nie masz loginu to nie możesz zrobić nic. Zadzwońcie do konsultanta
    i powiedzcie, że zapomnieliście hasla i loginu, ciekawe co powie. Może
    się coś zmieniło?
    Przecież to konsultant z Inteligo jej powiedział, aby zlikwidowała i
    założyła od nowa konto. Sama na ten genialny pomysł by nie wpadła.

    --
    Patryk T. @ admin[%]patrykt.prv.pl
    GG# 356262 | www.patrykt.prv.pl
    'Boże spraw żeby mi się tak chciało,
    jak mi się nie chce' - Polski anonim




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1