    From: konkurs <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ponownie jaki bank
    Date: Thu, 16 Jun 2005 22:57:47 +0200
    Sender: an@radius

    On Thu, 16 Jun 2005 17:30:43 +0000 (UTC), Suriv
    <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    >No ciekawe ze "konkurs" jeszcze Ci nie zaproponowal spamowego rozwiazania :D

    Mogles za mnie podac link do strony, skoro Ci go brakowalo. :)

    Co do meritum, jesli uda sie przekonac te Pania, ze bez oddzialow mozna
    sie obejsc lub jesli mieszka w Warszawie (bo tam jest kasa dla klientow w
    centrali banku) to wowczas konto e-direct i plus konto w Volkswagenie moga
    jej przypasc do gustu, bowiem wszystkie karty sa tam bezplatne (Visa
    Electron, Visa Classic i Visa Gold), wszystkie podstawowe uslugi sa
    darmowe, oprocentowanie jest najwyzsze sposrod wszystkich RORow (4,65% na
    plus koncie), telefon do banku jest bezplatny (na numer 0800), wiec jesli
    Pani bedzie sobie chciala na kogos pokrzyczec to moze bez wychodzenia z
    domu nic za to nie placac, jedyny istotny minus to oplata za prowadznie
    konta 5 zl na miesiac, ale dzieki tej promocji:
    http://promocja.ir.pl
    przez pol roku za konto nie zaplaci (scislej koszty prowadzenia zostana
    zwrocone). Pozniej wysokie oprocentowanie powinno jej zwrocic koszty
    prowadzenia konta, szczegolnie jesli bedzie tam trzymala troche
    oszczednosci.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo: