  • Data: 2003-01-06 13:28:24
    Temat: Re: Porażka w fortisowej Pl@necie...
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:avbpoq$t0$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik <s...@o...pl>
    > jezeli w piatek po ostatniej sesji elixiru chcesz koniecznie miec na
    > przelewie date piatkową (towja sprawa dlaczego) to system ci to teraz
    robi.

    To daję datę przelewu piątkową, prawda ?. Pieniądze "schodzą" z konta,
    przelewają się w poniedziałek, mam datę realizacji piątkową, odsetki do
    piątku, informacja na czerwono "przelew będzie zrealizowany w najbliższy
    dzień roboczy" co w tym przypadku oznacza poniedziałek. i jest git. Prawda ?

    Ale ja zrobiłem tak: WPROWADZIŁEM datę PONIEDZIAŁKOWĄ, tj. 06.01.2003 jako
    datę realizacji przelewu, a pieniądze zeszły w piątek. FAKT, że zaksięgowane
    z datą 06.01.2003, ale:
    1. Nie mogłem wycofać przelewu złożonego na trzy (dwa i pół :)) dnia
    naprzód.
    2. Panienka w infolinii też nie może wycofać takiego przelewu. (od razu
    zadzwoniłem)A jakbym się pomylił (wiem dwa razy sprawdzać przed kliknięciem,
    ale...) ?
    3. Przelew nie został zrealizowany zgodnie z moim poleceniem. (Przynajmniej
    patrząc z punktu widzenia klienta - chodzi mi o pkt.1)

    Pozdrawiam
    Janusz