eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPorażka w fortisowej Pl@necie...Re: Porażka w fortisowej Pl@necie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.man.poznan.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Porażka w fortisowej Pl@necie...
    Date: Mon, 6 Jan 2003 14:28:24 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <avc047$ed4$1@news.tpi.pl>
    References: <av71pu$aio$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <avbpoq$t0$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.167.99
    X-Trace: news.tpi.pl 1041859527 14756 212.244.167.99 (6 Jan 2003 13:25:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jan 2003 13:25:27 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220684
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:avbpoq$t0$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik <s...@o...pl>
    > jezeli w piatek po ostatniej sesji elixiru chcesz koniecznie miec na
    > przelewie date piatkową (towja sprawa dlaczego) to system ci to teraz
    robi.

    To daję datę przelewu piątkową, prawda ?. Pieniądze "schodzą" z konta,
    przelewają się w poniedziałek, mam datę realizacji piątkową, odsetki do
    piątku, informacja na czerwono "przelew będzie zrealizowany w najbliższy
    dzień roboczy" co w tym przypadku oznacza poniedziałek. i jest git. Prawda ?

    Ale ja zrobiłem tak: WPROWADZIŁEM datę PONIEDZIAŁKOWĄ, tj. 06.01.2003 jako
    datę realizacji przelewu, a pieniądze zeszły w piątek. FAKT, że zaksięgowane
    z datą 06.01.2003, ale:
    1. Nie mogłem wycofać przelewu złożonego na trzy (dwa i pół :)) dnia
    naprzód.
    2. Panienka w infolinii też nie może wycofać takiego przelewu. (od razu
    zadzwoniłem)A jakbym się pomylił (wiem dwa razy sprawdzać przed kliknięciem,
    ale...) ?
    3. Przelew nie został zrealizowany zgodnie z moim poleceniem. (Przynajmniej
    patrząc z punktu widzenia klienta - chodzi mi o pkt.1)

    Pozdrawiam
    Janusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1