    From: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Poslizg na FW20
    Date: Thu, 21 Jan 2010 11:45:41 +0100

    Wszystko zależy od głębokości arkusza, ale powinieneś zakładać, że walnięcie
    pkcem na 50 fut będzie kosztowało lekko 5 pkt. Grając pkcami zdarzało mi się
    nawet dostać kilkanaście punktów (gdy idą aktywacje na dużych szpicach), a
    nigdy na pojedynczym portfelu nie składałem zleceń powyżej 30 fut

    Trzeba mieć rozłożone zlecenia na kilka systemów, gdzie poziomy się nie
    pokrywają i kombinować z rozwiązaniami o małej ilości transakcji. Ja
    dodatkowo opracowałem sobie taki model do omijania poślizgów. Nie jest to
    rzecz doskonała i wymaga ciągłego siedzenia przy rynku, ale akurat taka mam
    pracę. Gdy się handluje "z doskoku" mając inne rzeczy na głowie, to model
    już nie jest to do przyjecia, bo to by groziło, że zostanie się ze złą
    pozycją, gdy rynek przeleciał przez sygnały, czyli ręka w nocniku aż po samą
    szyję.

    Trading na większych wolumenach to nie jest łatwy chleb, tym bardziej gdy
    ostatnio zmienność zdycha i brakuje wyraźnych trendów.

    DJ