    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pot, krew i łzy
    Date: Wed, 3 Feb 2010 14:09:51 -0800 (PST)

    Ale masz cierpliwość kolego DJ(Dominik), to wszystko tłumaczyć. Na tak
    postawione pytanie od TT nie odpowiadałbym. Pytania lekceważąco/
    ośmieszające trzeba olewać.

    To jest dobra odpowiedź:
    > Powiedz mi jeszcze dlaczego go cie, kt rzy w USA trejduj przez jaki czas i
    > maj dobre wyniki zostaj CTA i zaczynaj to robic dla klient w, a nie dla
    > siebie?
    >
    > DJ

    A szkoleń nigdy dość ( w pracy też marudzicie odnośnie szkoleń?), inny
    punkt widzenia/myślenia jest przydatny.
    Koszt szkolenia to raptem 3 porządne książki od AT.

    I Joachim

    "W tym pytaniu nie chodzi o
    "odrzutowca", tylko o to, dlaczego chcesz za te swoje szkolenia
    pieniądze i tak zarabiasz, skoro stosując efekty tych szkoleń nie
    powinieneś tak zarabiać, bo powinieneś zarabiać na giełdzie. "

    Szkolenie to wiedza i doświadczenie, którą sprzedaje.
    Jest dużo słynnych graczy na świecie, którzy wydali książki.
    Czy George Soros to naciągacz, bo sprzedaje książki ???