eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPotwierdzenia w mBankuRe: Potwierdzenia w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenia w mBanku
    Date: 14 Aug 2002 12:04:38 GMT
    Organization: Installed Inc.
    Lines: 25
    Message-ID: <s...@v...ci.uw.edu.pl>
    References: <aibdfi$8j$1@news.tpi.pl> <aibon3$ja4$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aicat5$j2$1@news.tpi.pl> <aido11$lnk$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <3...@p...wroc.pl> <aie2u4$s9v$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aie679$dds$1@news.tpi.pl> <ailnfp$g12$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aim0ve$bp6$1@news.tpi.pl> <aim98e$o96$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aimqbo$3q1$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <airqqk$9cj$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aivu5i$d7a$1@news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj3ud7$298$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj5o7o$ofi$1@news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj7t8l$1la$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: venus.ci.uw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1029326678 18824 193.0.74.207 (14 Aug 2002 12:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2002 12:04:38 GMT
    User-Agent: slrn/0.9.7.3 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:197930
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <aj7t8l$1la$1@news.tpi.pl>, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Zwrócę tylko uwagę, że temat potwierdzeń operacji powraca co jakiś czas i
    > ciągnie się tutaj jak tylko pamiecią sięgnę. Za każdym razem kilka osób
    > (związanych z mBankiem?) usiłowało nas przekonać, że potwierdzenia są
    > niepotrzebne, są be, i szkoda sobie nimi głowy zawracać.
    > Tymczasem na "pytanie tygodnia" o to, którą ze zmian w nowym interfejsie
    > części transakcyjnej mBanku klienci uważają uważają za najcenniejszą,
    > pierwsze miejsce zdecydowanie uzyskało wprowadzenie wydruku potwierdzeń
    > operacji.
    > Widzę tutaj pewne podobieństwo do aktualnej dyskusji dotyczącej formatu
    > potwierdzenia, ale ponieważ to w końcu "nie mój cyrk, nie moje małpy", więc
    > jak dla mnie to EOT.

    Ja ogólnie dostrzegam u mBanku pewną, że tak się wyrażę ociężałość umysłową.
    Polega to na tym, że działają jakby z klapkami na oczach. Wydaje im się,
    że wiedzą co jest najlepsze dla klientów i dla nich i bardzo trudno docierają
    do ich świadomości takie elementarne sprawy jak np. to, że nie każdy ich
    (potencjalny) klient używa najnowszego oprogramowania Microsoftu, że nie
    każdy ich (potencjalny) klient ma najnowszy superszybki komputer oraz
    stałe łącze do internetu. Dlatego serwis rozwijają uciążliwie w kierunku
    jakiejś ideosfiksowanej "nowoczesności". To się chyba nazywa marketing.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1