eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPotwierdzenia w mBankuRe: Potwierdzenia w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenia w mBanku
    Date: 15 Aug 2002 21:15:39 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 33
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <aibdfi$8j$1@news.tpi.pl> <aibon3$ja4$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aicat5$j2$1@news.tpi.pl> <aido11$lnk$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <3...@p...wroc.pl> <aie2u4$s9v$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aie679$dds$1@news.tpi.pl> <ailnfp$g12$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aim0ve$bp6$1@news.tpi.pl> <aim98e$o96$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <aimqbo$3q1$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <airqqk$9cj$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aivu5i$d7a$1@news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj3ud7$298$1@news2.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj5o7o$ofi$1@news.tpi.pl> <m...@d...pm.waw.pl>
    <aj7t8l$1la$1@news.tpi.pl> <s...@v...ci.uw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1029438939 4084 195.116.170.34 (15 Aug 2002 19:15:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Aug 2002 19:15:39 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:198245
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> writes:

    > Ja ogólnie dostrzegam u mBanku pewną, że tak się wyrażę ociężałość umysłową.
    > Polega to na tym, że działają jakby z klapkami na oczach. Wydaje im się,
    > że wiedzą co jest najlepsze dla klientów i dla nich i bardzo trudno docierają
    > do ich świadomości takie elementarne sprawy jak np. to, że nie każdy ich
    > (potencjalny) klient używa najnowszego oprogramowania Microsoftu,

    Eee, uzywam Linuxa (a wiec w ogole nie oprogramowania Microsoftu,
    niezaleznie od tego czy najnowszego czy starego) i wszystko dziala
    normalnie.

    > że nie
    > każdy ich (potencjalny) klient ma najnowszy superszybki komputer

    A co to za roznica? No chyba ze masz 286 - faktycznie, tego raczej
    nie wykorzystasz.

    > oraz
    > stałe łącze do internetu.

    Ja mam w domu "stale" lacze do Internetu jak je sobie zestawie na linii
    telefonicznej (dialup) i modemie 33k6. W czym problem?

    Rozne rzeczy moglbym mBankowi zarzucic (np. wysokie oplaty za transakcje
    bankomatowe oraz niekorzystne kursy - co sprawia, ze nie oplaca mi sie
    w ogole uzywac ich kart w innych bankomatach niz Euronet w Polsce, albo
    brak rozsadnej karty do placenia w sklepach), ale akurat ich serwis
    internetowy wydaje sie byc zrobiony zupelnie sensownie - a na pewno
    wzorowo w porownaniu do innych bankow, z ktorymi sie zetknalem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1