    From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenie e-lokaty w Getin.
    Date: Sat, 2 May 2009 13:02:45 +0200

    > Czy ktoś dostał takie potwierdzenie pocztą lub mailem? Minął ponad miesiąc
    > od wizyty kuriera z umową o lokacie oszczędnościowej a żadnego
    > potwierdzenia nie otrzymałem. Według umowy potwierdzenie miało być wysłane
    > w ciągu 7 dni od otrzymania dokumentów zwrotnych od kuriera.
    > Wysłałem maila w tej sprawie na kontakt ze strony www i zero odzewu. Kilka
    > tygodni temu zadzwoniłem do banku i potwierdzono mi założenie lokaty oraz
    > obiecano naprawić niedopatrzenie w sprawie potwierdzenia. Dlaczego nie
    > dostaję tego powierdzenia? Chodzi o ten haczyk opisywany na grupie z
> [...]

    piszesz o lokacie zakładanej przez internet do konta w pakiecie e-getin?
    czyli zwykła lokata w której nie ma żadnych chaczyków odnośnie
    przedwczesnego zerwania i konieczności utrzymywania salda min 1000zl na ROR

    załozyłem takie lokaty 1,5 msc temu i nie dostałem zadnego potwierdzenia
    mailem ani kurieriem
    Pani w placówce Getin Banku twierdziła, że po założeniu lokaty coś takiego
    otrzymam kurieriem ale uznałem że skoro nie przychodzi - pewnie się myliła
    chyba trzeba będzie się wybrać do oddziału i wydowiedzieć wszystkiego...
    L.W.