  • Data: 2009-11-21 20:27:09
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu z Polbanku
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Midura pisze:

    > No właśnie, teraz dopiero odkryłem "Listę przelewów" - dotąd wiedziałem
    > tylko o "Liście transakcji na rachunku" i tam wydruku szczegółów nie ma
    > (jedno jest w zakładce "Przelewy i zlecenia" a drugie w zakładce
    > "Informacje" - jakby ktoś szukał). Jakaś tęga głowa musiała to tak
    > zorganizować.

    A ja dodam, że na "liście przelewów" przelewy wyszukujemy po... uwaga...
    dacie złożenia zlecenia, a nie po dacie samego przelewu.

    Tzn. jeśli 1.11.2009 zleciłeś przelew przyszły, z datą realizacji
    10.11.2009, to jeśli wyszukasz przelewy z datą 10.11.2009 to... przelewu
    nie znajdziesz. W wyszukiwarkę musisz wpisać 1.11.2009. Zdziwiony? :-)

    Ergo - jeśli chcesz drukować potwierdzenia z listy przelewów, to musisz
    się zaopatrzyć w kajecik i notować.

    Jak to było - po prostu, po ludzku? :-)

    WN