    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Potwierdzenie wykonania przelewu-opłaty?
    Date: Sun, 7 Sep 2003 20:39:18 +0200

    Użytkownik "Marcin Dominiak"

    > Czyli w Multi wyjdzie chyba najtaniej jeśli takie zaświadczenie potrzebuję
    ze
    > 2-3 razy w roku i mam tam już konto?

    No to zależy od też od paru innych rzeczy, ale ja jestem zadowolony.
    Płacę za Multikonto Ja 3 zł/m-c i 30 zł za debetową Visę Classic.
    Wyciągi miesięczne są teraz za darmo.
    Limit debetowy 300 zł za darmo (oprócz odsetek, jeżeli go użyjesz
    oczywiście).
    Visy Electron nie brałem bo mam ich już dość, ale jeżeli chcesz jest za 2
    zł/m-c.
    Razem płacę 66 zł rocznie, plus okazjonalnie po 2 zł za potwierdzenie.
    A potwierdzenia bez pieczątki wydrukujesz sobie sam.

    Bogdan B.