eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoważna awaria w mBanku?Re: Poważna awaria w mBanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Pan Sowa <p...@g...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Date: Wed, 28 Mar 2012 19:37:54 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <jkvi9j$iko$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jkuevf$p94$1@inews.gazeta.pl> <jkuvcv$dik$1@node2.news.atman.pl>
    <jkv2np$9d0$1@inews.gazeta.pl> <jkvc3u$88d$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl> <jkvgdv$34$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-179-112.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1332956275 19096 109.243.179.112 (28 Mar 2012
    17:37:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2012 17:37:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120312
    Thunderbird/11.0
    In-Reply-To: <jkvgdv$34$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120328-1, 2012-03-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569177
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-28 19:06, Zbynek Ltd. pisze:
    > Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na
    > funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub
    > funkcjonalności: bye bye sentymenty.

    Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to
    prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani
    najtańszy, bo podstawowe usługi jak polecenie zapłaty czy bezpłatność
    bankomatów kosztują nie mało (w porównaniu do oferty innych banków, bo
    przecież to niewielkie pieniądze). W zamian dostajemy niezły dostęp
    przez internet i możliwość zawierania umów tym kanałem. Ale czy warto za
    to płacić WIĘCEJ ?

    Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem
    lub przekształcić mKioski w oddziały woli wydać 100 mln zł na integracje
    z facebookiem i videochaty. Dla mnie to gwóźdź do trumny tego banku.
    Widać bank celuje w osoby w wieku 18 lat i postanowił olać swoich
    wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z wiekiem po prostu
    zmieniły się (wzrosły).

    Mr. Owl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1