eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoważna awaria w mBanku?Re: Poważna awaria w mBanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poważna awaria w mBanku?
    Date: Thu, 29 Mar 2012 16:19:51 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 40
    Message-ID: <jl1r2f$rs5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jkuevf$p94$1@inews.gazeta.pl> <jkuvcv$dik$1@node2.news.atman.pl>
    <jkv2np$9d0$1@inews.gazeta.pl> <jkvc3u$88d$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl> <jl12dn$ird$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333030799 28549 83.151.39.26 (29 Mar 2012 14:19:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Mar 2012 14:19:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569216
    [ ukryj nagłówki ]


    "RD" jl12dn$ird$...@n...news.atman.pl

    > przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez te 10 dni
    miałem spore problemy z dokonywaniem płatności -
    > brakiem takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku
    przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...

    Brzmi jak kryminalna sprawa. IMO bank raczej powinien był dążyć do
    jakiejś ugody z Tobą, bo nieprawne blokowanie cudzych pieniędzy
    raczej nie jest błahostką. Także blokowanie dostępu do pustych
    kont nie jest błahostką -- bank umówił się z Tobą, że będzie
    świadczył Tobie usługi, gdy tymczasem przez 10 dni nie
    wywiązuje się z tej umowy.

    > Ale tak mogłoby być w każdym banku,

    W każdym ZuluGoolaBanku, nie w każdym banku.

    Raczej -- tak mogłoby być w żadnym banku.

    -=-

    Zawsze mogą wystąpić jakieś nieporozumienia, ale IMO ważne jest,
    jak są rozwiązywane wszelkie problemy i jak często one występują.
    Odblokowanie dostępu IMO powinno nastąpić **niezwłocznie** po
    otrzymaniu od banku informacji o istnieniu jakiejś blokady
    i stwierdzeniu Twoich praw do tego konta, czyli w tak zwaną
    chwilę po zweryfikowaniu Twojej tożsamości.

    -=-

    Dla mnie to coś, o czym piszesz, jest szokujące!!!
    Dla mnie nawet kilka godzin bez dostępu, gdy ten
    dostęp jest mi potrzebny to duży problem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1