eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPowódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ? › Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    From: Agaton <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co
    postanowił ?
    Date: Tue, 18 May 2010 07:06:00 +0200

    W dniu 18-05-2010 00:07, pompka pisze:

    > Niestety debilem jesteś ty.Tereny wylewowe,tez coś)))))))))))).
    > Rząd i reszta lokalnych demokratcznie wybranych darmozjadów jest jak dupa od
    > srania żeby pomóc ludziom.Pomóc teraz to juz z późno.Od 1997 nie
    > wybudowalismy jednego zbiornika,nie mówiac o innych potrzebnych
    > zabezpieczeniach.

    Budowanie zbiorników retencyjnych nie jest takim wspaniałym pomysłem.
    Twój "przedpisiec" ma rację. Własnie nie wydawanie zezwoleń budowlanych
    na terenach zalewowych jest właściwym rozwiązaniem. Wrocławski Kozanów
    od wieków był terenem zalewowym. Radosna, budowlana twórczość w wolnej
    Polsce spowodowała, że powstało tam potężne osiedle. Po powodzi w 1997
    roku wymagało duuuużych pieniędzy aby ponownie nadawało się do
    zamieszkania. Uważasz, że jesteśmy tak bogaci aby topić - dosłownie -
    pieniądze?
    Jeżeli tak to buduj w takich miejscach i płać za skutki.