eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPowódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ? › Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    From: " Marcin" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co
    postanowił ?
    Date: Tue, 18 May 2010 10:15:22 +0000 (UTC)

    pompka <k...@w...pl> napisał(a):

    > Niestety debilem jesteś ty.Tereny wylewowe,tez coś)))))))))))).
    > Rząd i reszta lokalnych demokratcznie wybranych darmozjadów jest jak dupa
    od
    > srania żeby pomóc ludziom.Pomóc teraz to juz z późno.Od 1997 nie
    > wybudowalismy jednego zbiornika...

    zlituje sie i nie bede cytowal Lema...
    dzieki poprawianiu natury przed 1997 (jak twierdzisz) masz powodzie na
    terenach, na ktorych zdarzaly sie one wczesniej bardzo rzadko. gratis
    dostales tez dramatyczny spadek poziomu wod gruntowych, a co za tym idzie
    spadek poziomu wod w jeziorach i zmniejszenie ich powierzchni, bo kazda
    kropla padajaca z nieba migiem spieprza do Baltyku. szybki google i: w latach
    1975-2000 calkowita powierzchnia jezior pojezierza wielkopolsko-kujawskiego
    zmniejszyla sie o 5%.
    to komuna regulowala rzeki, suszyla torfowiska, budowala sztuczne zbiorniki.
    nie mam najmniejszego zamiaru placic za glupote tych, co sie probuja "trykac"
    z natura i buduja sie na rozlewiskach, tak jak nie bede mial ochoty placic za
    glupote tych, ktorzy chca placic teraz i regulowac dalej.