    From: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Powrót cashback w FotoKasie
    Date: Tue, 12 Feb 2013 20:59:40 +0100

    Cześć,

    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

    Czy ktoś może potwierdzić czy na fakturach z PGNiG ma kody 2D?
    I ewentualnie pod jaki region PGNiG (lub miasto) podlega?

    Ja mam rachunki za gaz z dolnośląskiego PGNiG i na fakturze mam tylko zwykły
    kod paskowy.
    Dzwoniłem nawet na infolinię, ale miła pani twierdziła, że tak jak jest jest
    dobrze i na tą chwilę nie da się otrzymać faktury z kodem 2D.

    A może ktoś mógłby podać co jest zakodowane w kodzie 2D na fakturze z PGNiG?
    Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego
    podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?

    Pozdrawiam
    Bartnick