  • Data: 2015-01-11 23:56:10
    Temat: Re: Powrót kuponów na allegro, tym razem... 10 zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@g...com> 6...@g...co

    > To nie jest forum idioto :D

    : Nie ma sensu się poniżać do twojego poziomu

    Ależ Siostry... Pogódźcie się. :) Skoncentrujmy się nad
    budowaniem bardzo dobrych relacji z bankami. Zbudowałyśmy
    dobre relacje -- teraz czas na bardzo dobre. :)

    To mój post trafił na nieodpowiednią grupę, do czego przyznałem się.
    Ale Neoniusz nie mógł zaatakować mnie, widząc moją wojnę prowadzoną
    przeciwko pasożytom społecznym, dlatego ,,wypalił'' w powietrze. :)
    Trafiło na Ciebie, :) ale zauważ, że Neoniusz nie uczynił Ci krzywdy.

    Budujemy tu bardzo dobre relacje z bankami i bronimy naszych
    zdobyczy przed pasożytami próbującymi nas pokłócić z bankami
    i z nami samymi.

    -=-

    Pieniądze (wisienki i orzeszki) są tylko efektem ubocznym naszych starań.
    Cieszmy się nimi, ale nie zapominajmy o naszym celu, jakimi obecnie jest
    budowanie bardzo dobrych relacji z bankami. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'