eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?Re: Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
    t-for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?
    Date: Sat, 23 Oct 2010 11:13:30 +0200
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 29
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <i9rnju$iis$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1287825207 28569 82.210.139.160 (23 Oct 2010 09:13:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Oct 2010 09:13:27 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 11085
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-25-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538600
    [ ukryj nagłówki ]

    pią, 22 paź 2010 o 12:04 GMT, Radek M. napisał(a):

    > Wczoraj zauważyłem, że karta kredytowa jest mocno sfatygowana, w pobliżu
    > czipa jest kilka pęknięć i plastik nie dożyje do 2013. Dzwonię więć na linię
    > poprosić o duplikat, gdzie pani uprzejmie donosi, że może zastrzec tą i
    > zamówić kolejną za 70 pln. Mała przepychanka słowna na temat tego, że to
    > karta do wszystkiego i korzystam z niej każdego dnia, nie uśmiecha mi się
    > więc ponoszenie opłaty za wymianę "z winy użytkownika", ale pani po
    > konsultacji z kimś stała się jeszcze bardziej nieprzejednana.
    >
    > No i dochodzimy do sedna, nie zapłacę tego, w mbanku podniszczoną kartę
    > wymienieli mi bez zająknięcia, w millenium (bodajże) też... wydaje mi się,
    > czy Alior teraz grubo przesadził? Jak to wygląda w innych bankach, jeśli
    > macie takie doświadczenia?

    To ja mialem odwrotnie, jakis rok temu zgubilem karte Aliora, patrze do
    cennika, a tam za wydanie drugiej jest oplata, no nic, ale dzwonie na
    infolinie, zastrzegam zgubiona karte i prosze o nowa, nic nie zaplacilem...

    Ostatnio zorientowalem sie ze powinienem dostac nowa karte z mBanku, uzywam
    jej jako rezerwowej, zorientowalem sie ze stracila waznosc ale nie dostalem
    nowej, no wiec dzwonie sie upomniec, zostalem poinformowany ze nowa karta
    zostala wyslana, ja mowie ze nie dostalem, wiec "mila" pani mowi ze tamta
    zastrzega i wysle nowa, ale to bedzie kosztowac..., ja mowie ze to nie moja
    wina ze nie dotarla, nie mam zamiaru za to placic za poczte ze gubi listy,
    pani na sluchawce niezlomnie mowi ze mam zaplacic...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1