eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?Re: Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: jacek <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?
    Date: Sat, 30 Oct 2010 13:55:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <v...@k...jackinia.homedns.org>
    References: <i9rnju$iis$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089077081090.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1288440189 13319 89.77.81.90 (30 Oct 2010 12:03:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Oct 2010 12:03:09 +0000 (UTC)
    X-User: jacek.sztajnke
    In-Reply-To: <i9rnju$iis$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538979
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiele lat temu chciałem wymienić kartę z Multibanku.
    Karta miała kilka miesięcy i z powodu intensywnego użytkowania pasek
    magnetyczny się wytarł. Po prostu warstwa paska stała się bardzo
    cienka, w kilku miejscach zrobiły się dziury i w terminalach transakcje
    były odrzucane. Zadzwoniłem na multilinie i poprosiłem o wymianę karty.
    Multilinka zapytała o powód, powiedziałem, że wytarł się pasek.
    Multilinka poinformowała mnie o opłacie. Podobnie jak Ty, nie
    rozumiałem dlaczego mam płacić. W trakcie rozmowy Multilinka
    zasugerowała, że mechaniczne uszkodzenia są płatne, natomiast
    rozmagnesowanie karty jest bezpłatne. Wobec tego poinformowałem, że
    karta mi się rozmagnesowała. Karta została wymieniona bezpłatnie.

    Od tamtego momentu używałem kart w jeszcze w kilku bankach. Zawsze jak
    mi karta się zużyje, dzwonię na infolinie, informuję o rozmagnesowaniu
    karty i zawsze karta jest bezpłatnie wymieniana.


    W dniu 2010-10-22 12:04, Radek M. pisze:
    > A więc pójdzie o 70 pln.
    >
    > Wczoraj zauważyłem, że karta kredytowa jest mocno sfatygowana, w pobliżu
    > czipa jest kilka pęknięć i plastik nie dożyje do 2013. Dzwonię więć na linię
    > poprosić o duplikat, gdzie pani uprzejmie donosi, że może zastrzec tą i
    > zamówić kolejną za 70 pln. Mała przepychanka słowna na temat tego, że to
    > karta do wszystkiego i korzystam z niej każdego dnia, nie uśmiecha mi się
    > więc ponoszenie opłaty za wymianę "z winy użytkownika", ale pani po
    > konsultacji z kimś stała się jeszcze bardziej nieprzejednana.
    >
    > No i dochodzimy do sedna, nie zapłacę tego, w mbanku podniszczoną kartę
    > wymienieli mi bez zająknięcia, w millenium (bodajże) też... wydaje mi się,
    > czy Alior teraz grubo przesadził? Jak to wygląda w innych bankach, jeśli
    > macie takie doświadczenia?
    >
    > Jeśli tak jest wszędzie, odpuszczę. Ale jeśli tylko w Aliorze spadam,
    > pozbędą się obrotów na koncie i na karcie. A ja szukam dobrego konta w
    > marmurku, mogę zapłacić trochę, w Aliorze też płacę, ale zależy mi na:
    > - sensownym serwisie transakcyjnym,
    > - dobrej obsłudze
    > - cashbacku na KK
    > - darmowe banakomaty mogą być, ale nie muszą
    > - oprocentowanie konta mało ważne
    >
    > Jakie macie typy?
    >
    > Pozdro,
    > R.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1