    From: "RobertS" <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożegnanie z Bankiem Zachodnim.
    Date: Mon, 31 Jul 2006 14:33:28 +0200

    nalezalo najpierw wyplacic kase z konta, nastepnie zastrzec karte (np. z
    powodu zagubienia)
    i podpisac oswiadczenie, ze pokryjesz wszelkie transakcje jakie zostana
    rozliczone;
    gdybys na koncie mial 0 zl to bank co prawda naliczylby Ci oplaty, ale w SBE
    bys
    ich nie widzial, po jakims czasie konto zostaloby zamkniete (brak obrotow),
    a "wiszace" oplaty anulowane (mialem taka sytuacje)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    mogles zapytac co zrobic zanim zdecydowales sie na zamkniecie konta...