  • Data: 2014-02-04 17:31:08
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" 9...@g...co

    : http://samcik.blox.pl/2014/01/Fura-chetnych-do-walki
    -o-odszkodowania-od-Banku.html
    : Samcik coś tez o tym pozwie pisze.

    Wreszcie jakieś światełko w tunelu. ;)

    Tu chodzi o wyrzucenie z umów klauzuli, na podstawie której bank przeliczył
    złotowy kredyt na franki szwajcarskie. Klienci nie powołują się - jak pan
    Tomasz, klient Raiffeisen Banku, o którym byłoostatnio głośno - na
    wprowadzenie w błąd przez bank, a jedynie na wpisanie niezgodnej
    z prawem klauzuli do ich umów.

    Czyli jednak nie o to chodzi, że mieszkania tanieją a franek drożeje. :)

    -=-

    Na razie 400 ludzi i 30 kpln na łebka. Cóż to jest w zestawieniu
    z wisienkami czy orzeszkami?... Tym razem to bank jest wciagany
    w pułapkę -- w czasie, gdy rezygnuje z rozdawania orzechowego,
    zamiast zaoszczędzić (na niewypłacaniu orzechów) straci na
    wypłacaniu odszkodowań...

    Upłynie wiele wody w Wiśle zanim to się stanie, bo
    buntownicy najpierw zgłoszą się do sądu o ustalenie,
    że bank powinien wypłacić im odszkodowanie z powodu
    nieważności jednego z paragrafów umowy. A dopiero
    potem złożą do sądów indywidualne pozwy o zwrócenie
    pieniędzy (o ile bank sam ich nie wypłaci).

    Może i tak, ale co się odwlecze, to nie uciecze.
    Cierpliwość bogatych daje wyniki. Tu efekty dać
    może także cierpliwość niebogatych...

    Ponoć szatan jest cierpliwy -- jemu obojętne, kiedy
    zaciągnie duszę do piekła. :) Moją cierpliwość nazywano
    szatańską, bo ja także umiałem cierpliwie czekać,
    nierzadko do ostatniej chwili.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'