  • Data: 2011-01-08 18:30:47
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A BRE Ci samo nie zaproponowalo LIBOR+marza? (najpiew marza od czapy ->

    tak, olałem,

    > olałem, ale ostatnio dali cos kolo 2.x%, na co poszedlem).

    tez dostalem, olałem bo co mi po tym skoro nowi klienci dostają lepsze
    warunki a ja splacam kredyt nienagannie od prawie 5 lat i korzystam jeszcze
    ze stosu innych produktow.

    > Ale ja hipo w Multibanku to mam juz jakies smieciowe kwoty tylko (~9kCHF),

    tez mam malo bo cos ok. 40 tys. ale 150 pln nadplaty mies. to tez robi sporą
    kwote rocznie, nie mówiąc o horyzoncie kilku lat.

    > wiec moze nie do konca czuje o co walczycie...

    ja tam sie o to nie zabijam, po prostu korzystam z dobrodzejstwa, ktore
    stworzyli inni.

    pozdrawiam, wromek