  • Data: 2011-11-12 08:44:09
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "root" napisał w wiadomości grup
    g2000vbs.googlegroups.com...

    On 12 Lis, 00:33, "skippy" <s...@o...eu> wrote:

    > mundurowy nie mundurowy urzędnik dostaje pensje z podatków a jego składki
    > też są odkładane z podatków
    > tak więc do czego prowadzi mnozenie urzędników - odpowiedź jest prosta i
    > co
    > tu dodać
    >
    > urzędników powinno być "niezbędne minimum" a tworzy się "możliwe
    > maksimum",
    > stąd prosta droga do zapaści która także im bokiem wyjdzie

    Ty tez ja totus. Moze i "powinno sie", ale oni juz są!!! Co z nimi
    zrobisz? Nie udawaj, ze nie wiesz ze nie da sie wywalic na bruk kilku
    tysiecy ludzi i nie oberwac rykoszetem. Ja ja lubie te "proste"
    rozwiazania. Jakby zycie bylo proste, to wiekszosc latalaby na wakacje
    wlasnym odrzutowcem, a nie lata.

    Drogi Kolego....da się, da się....w Polsce zbędnych pracowników wywala się
    na bruk/daje im się na 6 m-cy jałmużnę, a potem....paszoł won w pizdu !
    Aaaa.... w bankrutującej Grecji..."ponoć" praktycznie żadnego urzędasa NIE
    MOŻNA ZWOLNIĆ !!!! ....mało tego...jak odchodzi (po wielu latach nic
    nieróbstwa !...bo przecież zwolnić mnie nie mogą) na emeryturę, to MA PRAWO
    wskazać następcę na zwalniane stanowisko !!!!!! To dopiero jest HIPER KOMUNA
    do potęgi n-tej !!!!!.....a żeby urząd mógł przecież w ogóle funkcjonować,
    to musi przyjąć kogoś DO ROBOTY...więc tworzy kolejne, nowe stanowisko....a
    ten nowoprzyjęty urzędas szybko "kapuje" że "nie trza" się wysilać, bo po
    co, i tak NIE ZWOLNIĄ....no to urząd tworzy kolejne nowe stanowisko, no bo
    coś jednak ten urząd - od czasu do czasu - MUSI ZROBIĆ.....i tak bez
    końca.....
    ....dowód....proszę bardzo...za prasą.....przed którymś(?) wieżowcem
    ministerialnym jest rabatka kwiatowa iiiiiiiiiii.....do jej pielęgnacji, to
    ministerstwo zatrudnia.....80-ciu ogrodników !!!!!!

    Amen