  • Data: 2011-11-12 22:15:56
    Temat: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:1aod2f5v6seox$.1svz8nboz2ia8.dlg@40tude.net...

    > No i sam widzisz kolego, że opisywanych przez Cię greckich cudów, w Polsce
    > raczej nie uświadczysz. Może zatem nie jest u nas tak źle z tą
    > administracją. Nie róbmy może fetyszu z urządników.

    mam styk ze skarbowym w banalnej sprawie
    powinna być załatwiona jednym telefonem US Wola -> US Zanklewo dolne

    tymczasem pół rodziny jeździ traci czas, wysyła podania o duplikat decyzji
    jest syf malaria i bajzel, ale misiu ma prace, wielki segregator i tworzy
    pkb

    > Piszę tak, bo tak mi się zdaje że co prawda administracja pożera nasze
    > pieniądze, ale coś z siebie daje a praca szarego pracownika administracji
    > wcale nie jest taka łatwa i przyjemna, jak się wydaje tu niektórym.

    jw ciężka praca

    > Nie
    > twierdzę, że nie mamy za dużo ministerstw. No bo na co nam min. sportu,
    > czy planowane - "cyfryzacji" (sama nawzwa poraża i wskazuje, że
    > miniesterstwo owo bedzie tworzone przez totalnych ignorantów). Cyfryzację
    > zostawmy może firmom telekomonikacyjnym - one sobie radzą z zagadnieniem
    > bardzo dobrze. A wydawniem koncesji na częstotliwości mogę się zająć sam
    > nie potrzeba mi do tego pracowników. Sport zostawmy PZPN albo innym firmom
    > sportowym, którym też dobrze się wiedzie.

    nie wiem teraz czy przeczysz sam sobie czy nie, ale pomińmy

    > Dlaczego wszyscy krzyczą "won" urzędnikom a nie słyszałem jeszcze
    > poważnych
    > pytań: po co nam kolejne ministerstwo.

    przecież to tożsame rzeczy

    > Po co połączono a potem podzielono
    > min. oświaty i min nauki. A jakby jeszcze powołać do życia ministerstwo
    > farmacji. To byłby hit. A jaka trampolina finansowa dla każdego kto takowe
    > ministerstwo by objął.

    dokładnie opisałeś rozkwit bytów urzędniczych

    > Optymalizacja jest potrzebna, czasem nie obędzie się bez cięć, tylko nie
    > na
    > masową skalę tak jak chcą tego poszukiwacze łatwych rozwiązań. Zwiększanie
    > bezrobocia w czasach kryzysu to gra do własnej bramki i tyle.

    na masową, niestety
    jak na razie zresztą nie ma zadnych cięć tylko rozkwit ilości ludzi żyjących
    i płacących składki z podatków wypracowanych przez innych