    From: "Al501" <a...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pozyczka a nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej
    Date: Tue, 08 Mar 2005 15:02:48 +0100

    >zajrzałem do ustawy (Dz.U. 2004 nr 241 poz. 2416) i jest tam ten
    >przepis, ale daje mozliwość wyłączenia go w umowie. Można więc
    >próbować przekonać bank.

    Niech kolega sprobuje zaproponowac kaucje w wysokosci (jesli dobrze
    przeczytałem studiujesz) 6 (18 rat raczej odpada) rat miesiecznych
    zdeponowanych na rachunku w banku z pełnomocnictwem na bank do tego depozytu
    na wypadek sluzby wojskowej, przypuszczam ze sie nie uda ale sprobowac warto
    jesli jest jakis łebski doradca + mało upierdliwa osoba w dep. Kredytow to
    moze pojda na taki uklad jeden feler to zamrozenie pewnej kwoty na blizej
    nieokreslony czas (niewiadomo kiedy moga cie powolac), jedyny bank ze znanych
    mi ktory sam zaproponowal to GE BM ale to bylo dawno kiedy mi wojsko grozilo
    a chcialem wziasc kredyt hipoteczny - ani ja nie wzialem kredytu ani wojsko
    mnie nie zabralo :)
    Al501
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl