    From: "Stefano" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożyczka bez BIKU...
    Date: Wed, 11 Jun 2008 17:24:11 +0200

    > Nie wygląda różowo. Dlaczego tak niewielka kwota miesięcznej spłaty? Nie
    > wchodzi w rachubę podjęcie jakiejś ciężkiej pracy za granicą i zarobienie
    > tych 15k w kilka miesięcy (choć ten silny PLN działa akurat tutaj na Twoją
    > niekorzyść)?

    Niewielka kwota bo i niewielkie dochody :) - nie moge wiecej niz 500,00 zł
    bo inaczej musiałbym jesc tynk ze scian :)
    Wyjazd za granice raczej nie wchodzi w rachubę - wzgledy rodzinne i jednak
    mam tu jakas pracęe ktorej niechcilabym stracic przez kilkumiesieczny wyjazd

    > Co do kredytów, sprawdzałes Lukas i Getin? Mam pewne podejrzenia, że oni
    > zazwyczaj nie sprawdzają w BIK dla niezbyt wysokich kwot, zawsze jest to
    > jakaś szansa, o ile banki te nie należą do banków, w których jest
    > przeterminowane zadłużenie.

    mam konto w Lukasie od chyba 6 lat z regularnymi wplywami ale tez mam odmowe
    w oddziale ( a jestem tu czysty )- podobno mozliwa jest jakas decyzja
    idywidalna i skoro wpomniales ze nie weryfikuja w BikU to bede probowal...
    w Getinie tez nie probowalem jeszcze...

    Dziekuje wszystkim za proby rozwiazania mojego problemu.Jakby przyszlo Wam
    cos jeszcze do glowy to napiszcie prosze...