  • Data: 2019-10-30 23:14:55
    Temat: Re: Pożyczka bez dokumentów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 22:30:03 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > No tak, ale jakby zaciągnięte wcześniej, przy podpisywaniu umowy
    > z bankiem. To tak jak z telefonem, klient podpisuje umowę i następnie
    > płaci za różne 0700 itp. - bo ma to w umowie.

    Mam na mysli taki limit debetowy umowiony telefonicznie.
    Albo podwyzszony.

    Cos, co moze zrobic hacker.

    > Fakt, to jest nieobliczalne - i bardzo źle. Nie można mieć zaufania do
    > żadnych instytucji państwowych.

    No ale co - chcesz wszystko zalatwiac podpisem w oddziale, czy przez
    kuriera ?

    P.S.
    https://aibusiness.pl/sztuczna-inteligencja-w-chinac
    h-pomogla-zlapac-morderce/

    "Historia, która wydarzyła się w Chinach przypomina jedną z tych,
    które możemy obejrzeć w serialach na Netflixie. 29-letni mężczyzna w
    prowincji Fuijan pokłócił się ze swoją dziewczyną w związku z
    finansami. Chwilę później, jak donoszą media, miał ją zabić i dokonać
    próby wzięcia pożyczki.
    Plan wydawał się być doskonały. Za pomocą aplikacji pożyczkowej Money
    Station miał zeskanować twarz kobiety, a następnie złożyć wniosek o
    udzielenie pożyczki. Niestety sztuczna inteligencja wykryła spisek i
    wysłała zawiadomienie do osób, które pracują w owym banku.

    W jaki sposób spisek został odkryty?

    W celu weryfikacji, aplikacja Money Station prosi o mrugnięciem okiem.
    Niestety zmarła kobieta nie wykazała takiej aktywności. W dodatku,
    aplikacji rozpoznała różnicę pomiędzy głosem męskim, a żeńskim. Po
    zgłoszeniu przez aplikację wątpliwości - personel banku ręcznie
    sprawdził zgłoszenie. Na ciele kobiety odkryli liczne siniaki i
    zaczerwienienia."

    J.