  • Data: 2015-05-10 20:27:20
    Temat: Re: Pozyczka hipoteczna gdzie
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-09 o 10:22, 666 pisze:
    > Na działkę trudno.
    > Ja ty sobie wyobrażasz wartość tej działki za 5, 10, 15, 20 lat,
    > przecież to czysta spekulacja??
    > Jak wyceniłbyś wartość tej działki na dziś metodą dochodową (za ile
    > jesteś w stanie ją wynająć / wydzierżawić)?
    > Lub odtworzeniową ;-)

    a jak kupujesz mieszkanie lub dom na kredyt to nie jest to rodzaj
    spekulacji?

    > Najlepiej na mieszkanie, czasami można (ale gorzej) na lokal użytkowy.
    > Byłeś w obydwu bankach hipotecznych?

    banki hipoteczne gorzej wyceniają nieruchomości, gdyż stosują inny
    rodzaj wyceny

    > -----

    poczekajmy na operat, to że powiedział nie znaczy czy tyle napisze +
    sprawdz czy ten rzeczoznawca moze robic operaty dla banków (powinien być
    na ich liście - to można sprawdzic), jeżeli nie to tylko kasę stracisz,
    bo trzeba będzie robić nową wycenę

    --
    pozdrawiam
    RobertS