  • Data: 2009-08-31 10:15:02
    Temat: Re: [Praca] Automatyczne skladanie zlecen
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze w nadmiernej innowacyjnosci i przedsiebiorczosci. Tego tak sie nie
    > lubi... :)

    O tak, zdecydowanie!
    Oczywiście, jeśli jest udostępnione API to żaden problem. Ale jak API nie
    ma, to można stworzyć super aplikację a jak się miesiąc później zmieni
    wersja softu w DM, to wszystko (lub znaczną część) szlag trafi. Ja robiłem
    dość duże rozeznanie w tej kwestii i chyba dopóki nie założę własnego DM, to
    z sensowną, stabilną i legalną platformą do zleceń będzie problem ;)
    Dombrek