  • Data: 2006-07-28 13:58:19
    Temat: Re: Praca i bank w Czechach mieszkam w Polsce
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jezeli bylaby taka opcja to daruj sobie czeski bank i odbieraj kase w
    > gotowce
    > (moze maja taka mozliwosc?)
    >
    > przelewy waluty beda drogie, a wyplaty w polskich bankomatach zwiazane ze
    > spora (prawdopodobnie) prowizja oraz oplata za przewalutowanie

    Niestety, firma nie chce sie bawić w kasę i płaci tylko na konto

    Myślę, że najlepiej będzie jak będziesz miał konto i w czeskim i w polskim
    banku, zaś zasilał polskie konto wypłacając w Czechach korony i wymieniał w
    kantorze i wpłacał na polskie konto. Np. w Cieszynie jest kilka kantorów
    które oferują korzystne kursy (wąskie wiudełki).