  • Data: 2006-08-03 11:01:46
    Temat: Re: Praktyki Commercial Union wobec klientow
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" news:easivg$3q5$1@news.onet.pl

    > Powinienem był napisać "mógłbym mieć" , bo widocznie nie wszyscy
    > rozumieją. A mógłbym mieć tylko dlatego, że (nie wiem jak Ty) wcale by
    > mi się nie podobało, gdyby ktoś wycierał sobie gębę moim nazwiskiem,
    > mimo że mogło nie być w tym mojej winy[1] i tyle.
    > Nie, natomiast nie wiem czy to jej wina czy CU.

    Ryzysko zawodowe.
    Z tego co tam wyczytałem wynika jasno, że agent dał dupy i nawet zbytnio nie
    wykazał chęci naprawienia sytuacji.
    Czasy kiedy można było lać na wszystko na szczęście odeszły w zapomnienie i
    już nie wrócą (chociaż zdarzają się przypadki takie jak opisywane w tym
    wątku) a jeżeli ktoś wykonuje swoją robotę na przysłowiową sztukę to takie
    zachowanie należy piętnować.
    Wychodząc z twojego założenia, że nie należy podawać danych itp. bo to może
    razic to najlepiej też zaprzestańmy ujawniać nazwiska debili, którzy jeżdżą
    na podwójnym gazie, przestańmy nazywać większość posłów złodziejamy bo to
    godzi w ich dobre imię...
    Mistrzu nie tędy droga. Jeżeli coś je złe należy o tym mówic otwarcie i
    głośno.