eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasa] Pekao SA a skimmingRe: [Prasa] Pekao SA a skimming
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Prasa] Pekao SA a skimming
    Date: Thu, 08 Sep 2005 21:32:47 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 33
    Message-ID: <dfq3kt$mf5$1@news.dialog.net.pl>
    References: <dfm437$5fg$1@news.mch.sbs.de> <dfmnb3$lf9$1@inews.gazeta.pl>
    <dfnj5c$olp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4063.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1126207966 23013 81.168.157.223 (8 Sep 2005 19:32:46 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2005 19:32:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dfnj5c$olp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:362916
    [ ukryj nagłówki ]

    Bank nieprzyjazny klientom


    kar 08-09-2005 , ostatnia aktualizacja 08-09-2005 20:49

    Bank Pekao SA nadal ukrywa przed klientami informację, że przez prawie
    rok w bankomacie na Biskupinie oszuści mogli kopiować ich karty kredytowe

    Bank zablokował konta i wymienił karty prawie 400 klientom, ale tylko
    niektórych o tym poinformował. Inni o zablokowaniu karty dowiadywali się
    np. podczas płacenia w sklepie. Wioletta Rodzach z biura prasowego Pekao
    SA wyjaśniła: - Podejrzewamy, że karty zostały skopiowane, dlatego je
    wymieniamy.

    Ale pracownicy Pekao przyznają tylko, że oszuści działali w listopadzie
    ubiegłego roku. Tymczasem w ostatni piątek z feralnego bankomatu zostały
    wymontowane urządzenia do kopiowania kart. Bank nawet nie próbował się z
    tego tłumaczyć. Jego pracownicy radzą tylko: - W razie wątpliwości
    prosimy o zgłaszanie się do naszych oddziałów.

    - Spotkałem się już z przypadkami, że banki nie dbają o interes
    klientów, ale ostatnio nie mieliśmy takich sygnałów - mówi Witold
    Wojsznis, radca prawny i prezes wrocławskiej Federacji Konsumentów. - W
    takich przypadkach jak ta sprawa poszkodowani klienci mogą się do nas
    zwrócić. Będziemy interweniować.


    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1