    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Prawo do atutu wyborczego: Marta Kaczynska
    Date: Mon, 03 May 2010 18:06:43 +0100

    McGrath wrote:

    > Pan ciagle ma jakies awersje zawodowa do staruszek...
    > Moglby Pan byc odrobine bardziej kurtuazyjny jezeli juz nie
    > w stosunku do staruszki - to przynajmniej wobec
    > rodzaju ludzkiego do ktorego przeciez wszyscy nalezymy
    > i wczesniej czy pozniej czeka nas taki sam koniec.

    Pan Jozef powinien zrozumiec, ze pisanie pod pseudonimem daje pewne
    przywileje.
    Ja tu pisze nie pamietnik bylego lekarza-mordercy staruszek czy tez
    traktat polityczny w obronie
    emerytek ale pisze zolcia jako Stanczyk i obsrywator krzywego
    zwierciadla w cyrku, w jakim sie Polska
    odbija.
    Przyznam, ze zastanowilem sie nad slowem "zdychajaca" babcia Pani Marty
    i mialem to zmienic. Ale nie-pomyslalem
    sobie- ja tu chce oddac przeciez jak ta kobieta sobie wlasnie mysli. Ona
    ma przeciez prawo nienawidzic stryjaszka
    i wrednej babki. Oboje ja opuscili w tak waznej chwili jak slub i nowa
    droga zycia. W tak waznej chwili ta kobieta
    potrzebowala podpory rodziny. Jesli babcia kochala swoja wnusie to by
    jej to nie przeszkodzilo by byc z nia razem
    mimo faktu, ze slub byl cywilny a wokol Panny Mlodej krecily sie jakies
    podejrzane ex-komuchy. Ale ta wredna starucha
    zaprzedala swoje serce Radiu Maryja i jak rozumiem, sp. Marylka miala
    sama niezle pierepalki z ta wiedzma.
    Stad moje przypuszczenia, ze piekna cora poleglej tragicznie Pary
    Prezydenckiej nie specjalnie darzy chrzescijanskimi
    uczuciami polskiego Machiavellego-stryjaszka i dogorywajaca nowa
    krolowa Bone.

    I ja ronilem lze obserwujac egzekwie pogrzebowe sprzed tygodnia.
    Podziwem mnie napelniala prezencja i godnosc
    zaprezentowana przez Pania Marte i jej mala coreczke. To obie "Peoples
    Princesses"- ze juz zacytuje tutaj opis
    Ksieznej Diany przez naszego premiera. Ale dzis juz dobrze po pogrzebie.
    Zaczynaja frymarczyc owa tragiczna kobieta.
    No i ja mam tu za zle. Chce sie sprzedac stryjowi? A moze wlasnie nie
    chce ale ja gwalca i przymuszaja do nienaturalnego
    aktu na oczach gawiedzi. A jesli ona ma sprzedac swoj wizerunek, to
    wlasciwie komu? Klan Dubienickich ma do niej dzisiaj
    rowne co najmniej prawo.

    fatso