  • Data: 2010-05-03 11:26:29
    Temat: Prawo do atutu wyborczego: Marta Kaczynska
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    zerzniete z miedzynarodowej sciepy:

    Tadziu, popatrz sobie po sciepie a zauwazysz, ze Swinskie Ryje sa wszedzie.
    I ja z nimi chce walczyc, taki ze mnie Rycerz Niepokalanej.
    Zauwaz, ze Marta Kaczynska to kobieta duzej urody. Gdybym byl w jej wieku
    to na pewno bym zauwazyl ta delikatna kobiete i wzial na widelec( o ile
    bym od niej wczesniej
    nie dostal po pysku). Ta kobieta byla ogladana z podziwem przez
    dziesiatki milionow ludzi,
    zachowala sie godnie, pokazala swoja sliczna coreczke co grala mala
    ksiezniczke.(wlasnie wyczytalem
    w plotkarskich Wiadomosciach gazWyb, ze Marta zdziwila meza z ktorym sie
    rozwodzila, wystepujac
    do sadu z wnioskiem o zaprzeczenie ojcostwa).
    Mimo powyzszych "shenanigans" uwazam, ze Marta to duzy atut wyborczy.
    Sam fakt, ze opozycja boi sie
    tej 28 letniej osieroconej kobiety, o tym zaswiadcza.
    Tylko nalezy zadac zasadnicze pytanie- do kogo ten atut nalezy?
    Abstrahujac juz od faktu, ze Marta podobno nienawidzi stryja Jaroslawa a
    i zdychajaca wlasnie babcie
    Jadwige tez ma w dupie- skoro oboje nie pofatygowali sie na jej slub z
    Dubienieckim- jest faktem, ze
    zgodnie z odwiecznym prawem klanowym nalezy ta kobieta do klanu meza.
    Czyli ma wspierac Napieralskiego a nie gang Kaczorow.

    fatso