  • Data: 2006-10-12 10:46:31
    Temat: Re: Prawomocne pozwolenie na budowe
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):
    > Pozwolenie na budowe jest prawomocne, gdy jest
    > na nim pieczatka o ostatecznosci decyzji.
    > A jak jest w przypadku gdy bylo odwolanie od
    > pozwolenia na budowe?
    > Developer twierdzi, ze wtedy nie ma pieczatki na
    > pozwoleniu na budowe, tylko papier o umorzeniu
    > postepowania odwolawczego (z klauzula ze decyzja
    > jest ostateczna) - ten papier mam i zlozylem do
    > bankow wraz z wnioskiem kredytowym.
    > Jednak banki (Fortis i Nordea) zadaja tej pieczatki
    > (jako warunek udzielenia kredytu).
    >
    > Wie ktos moze na 100% jak to jest?

    Uważam, że deweloper powinien przysteplować w starostwie decyzję
    pozwolenia na budowę o jej prawomocności. I w starsotwie nie powinni
    robić z tego problemu. Postanowienie o umorzeniu postępowania
    odwoławczego pownie będzie potrzebne deweloperowi do
    podpieczętowania pozwolenia na budowę. Może deweloper jest trochę
    leniwy?

    Idź do wydziału architektury jakiegokolwiek starostwa powiatowego i
    zapytaj o to samo. Urzędnicy robią to na codzień. Lub zapytaj
    znajomoego prawnika, najlepej w tej specjalności.

    Powodzenia,
    MARIO