  • Data: 2013-03-16 16:37:32
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 marca 2013 17:18:44 UTC+1 użytkownik tmo napisał:
    > O rozróżnieniu numeracji kont indywidualnych i instytucjonalnych wspomniałem bo
    taka faktycznie istnieje. Oprócz tego numery kont do lokat, kont oszczędnościowych,
    kredytów maja swoje rozróżnienie i pracownicy po nr konta mogą rozpoznać co to za
    produkt :)

    > System banku do programu Premia+ zalicza najwyższy wpływ na konto i już. A od kogo
    ten wpływ będzie, z jakiego rachunku tego system w żaden sposób nie wychwyci, bo nie
    da się tego tak skonfigurować. :) Sam system banku jest po prostu bardzo przestarzały
    i stanowi ograniczenie banku w dalszym rozwoju.

    > Pracownik niczego nie odznacza w systemie :) Polecenia przelewania wynagrodzenia
    też Klient nie ma obowiązku zostawać w banku aby ten do pracodawcy go przekazał.

    Pracujesz/pracowałeś w BGŻ? Jakieś inne ciekawostki jak to wygląda od kuchni?