eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
  • Data: 2005-12-26 10:00:50
    Temat: Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
    Od: Populares <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    P wrote:

    > Ponad dwa tygodnie temu w Tesco zostałem podwójnie obciążony identyczną kwotą
    > zakupów.
    > Pierwsze przeciągnięcie kasjerki kartą w czytniki, długie oczekiwanie i błąd.
    > Dostałem świstek, z wydrukiem UNIEWAŻNIENIE. Druga próba i wszystko w
    > porządku. Z ciekawości sprawdziłem za kilka dni historie i okazało się, że z
    > historii wynika, że zostałem obciążony za obie próby.


    Miałem to samo kiedyś w sklepie hypernowa (już chyba nie istnieją, więc
    nie ma kryptoreklamy): po pierwszym przeciągnięciu i długim oczekiwaniu
    wyszło coś w stylu "NIEUDANE", "ODMOWA" czy jakoś tak. Ponowna próba bez
    problemów, a na ekoncie mBanku blakada na 200% kwoty tarnsakcji. Po paru
    dniach samo się ułożyło (tzn. w końcu pobrali z konta tyle, ile
    powinni).

    > Co prawda po dwóch tygodniach BZ WBK "warunkowo uznał reklamację", ale gdybym
    > nie śledził historii, to dałbym sie nabrać na wydruk z napisem UNIEWAŻNIENIE.

    Zamiast się nabrać, trzeba taki wydruczek ze sobą zabrać i zachować do
    czasu wyjaśnienia sprawy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1