eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
  • Data: 2005-12-27 12:33:54
    Temat: Re: Prezent od Carrefoura/mBanku lub burdel i kłopoty (także Tesco)?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "P" <e...@g...pl> writes:

    > Mnie nie interesuje jak ten hipotetyczny na razie problem zostanie
    > rozwiązany
    > pomiędzy sklepem, bankiem, a centrum autoryzacyjnym.

    Hipotetyczny? Przeciez tu w ogole nie ma zadnego problemu.

    Bank Ci nie dowierza, wiec zaklada blokady. Raz Ci troche bardziej
    zawierzyl i od razu chcesz go oszukac?

    Skad pomysl ze bank (sklep itd) ma obowiazek zakladania blokady?

    > Ponieważ kartą mBanku posługuję się już trzeci rok i nigdy jeszcze nie było
    > jakichkolwiek problemów z autoryzacją i blokadami (w odróżnieniu od BZ WBK)
    > podejrzewam, że mBank da mi w prezencie te trzy reklamówki zakupów a straty
    > pokryje sklep.

    Taak, jasne.
    Takie rzeczy czasem sie zdazaja ale jakby kazdy brak blokady mial to
    oznaczac to byloby dosc ciekawie.

    > Ciekaw jestem, jak zachowa sie mBank?

    Deterministycznie, domyslam sie.

    > Odezwie się najpierw windykacja z karnymi opłatami?

    RTF Regulamin i umowe.

    > Pracownik telefonicznie poprosi uprzejmie o uzupełnienie powstałego debetu i
    > przeprosi za wynikłe problemy?

    Watpie.

    > Za wszystko zapłaci sklep?

    Watpie.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1