  • Data: 2009-07-10 09:36:27
    Temat: Re: Prezes Farfal w koalicji rzadowej z PO i PSL
    Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lip, 08:52, "pluszowy miś" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    wiadomościnews:h356ig$hc6$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...
    >Farfał ma poparcie obecnie rządzących, interpretacja decyzji i poczynań
    > ministra skarbu Grada jest oczywista, niestety część osób zaślepiona
    > nienawiścią do PIS jednak tego nie zauważa... pozdr :)

    Skippy, nie warto... Tym bardziej, że jak pisał Saint-Exupéry
    ścierając się z wrogiem stajesz się chcąc nie chcąc w pewien sposób
    podobny do niego. To są ludzie o zamkniętych oczach i uszach, i
    koniec. Jak ktoś mówi o Tobie "lud jest głupi i to kupi" a Ty mimo
    wszystko dalej jesz mu z ręki to świadczy to o Tobie... Poza tym NTG,
    ale ta grupa już dawno stała się pomyjem, co szkoda, bo kiedyś miała
    swój klimat, co oczywiście nie usprawiedliwia że sam ją
    zanieczyszczam. EOT z mojej strony i pozdrawiam