  • Data: 2004-12-27 21:07:52
    Temat: Re: Private banking - u kogo ?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:cqpson$d6g$1@news.onet.pl...
    > Oni to sie ucza, wiec nie ma co proponowac skoro jest wiele lepszych na
    > rynku.

    Ja naprawdę chciałbym się dowiedzieć, co to jest prawdziwy pivate banking
    Ja znam tylko ofertę BRE, ING, PKOBP
    Ja uważam, że do zarzadzania portfelem żaden z nich się nie nadaje, albo
    wszystkie są tak samo dobre.
    Zarządzać portfelem, każdy człowiek musi sam.
    Pozostałe usługi pospolite : lokaty, kredyty, karty,... u wszystkich
    wyglądają podobnie.
    Cena usług? Sprawa całkowicie nieistotna.
    A doradca ? Doradca to konkretny człowiek i nie ma znaczenia w jakim banku.
    Albo go lubię, albo nie.
    Albo jestem głupie nowobogackie ścierwo, które wyżej sra niż dupę ma i
    pierwsze co robi w sytuacjach konfliktowych, to żąda kontaktu z dyrektorem,
    by wypierdolił natychmiast doradcę na zbity pysk.
    Albo jestem człowiek i pozwolę doradcy na chwile słabości czy braki w wiedzy
    Poza tym kontaktami z bankiem zajmuje się asystent mojego księgowego.
    Ja co najwyżej od czasu do czasu spotkam się z prezesem na raucie, gdzie
    omówimy, komu nie dać kredytu i na kiedy bank ma przygotować kredyt dla
    mnie.