eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzoząRe: Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    References: <4...@s...googlegroups.com>
    Subject: Re: Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha
    brzozą
    Date: Wed, 6 Jun 2012 08:24:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 24
    Message-ID: <4fcef78b$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.219.18
    X-Trace: 1338963851 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1299 83.27.219.18:1125
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:515520
    [ ukryj nagłówki ]


    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    news:4c80568d-3371-4486-90bb-a5c604d48401@s9g2000vbg
    .googlegroups.com...
    3 lutego 1998 r., o godzinie 15.13, amerykański samolot antyradarowy
    EA-6B Prowler, pod dowództwem kapitana Richarda Ashby'ego i z trzema
    innymi marines na pokładzie (kpt. Joseph Schweitzer, kpt. William
    Rancy, kpt. Chandler Seagraves), przeciął linę kolejki górskiej w Val
    di Fiemme. Kabina, w której znajdowało się 20 osób, spadła z wysokości
    80 metrów na ziemię. Zginęło 20 osób - 3 Włochów, 7 Niemców, 5 Belgów,
    2 Austriaków, 1 Holender i dwójka Polaków: 37-letnia Ewa Strzelczyk i
    jej 12-letni syn Filip. Po wypadku, samolot, jak gdyby nigdy nic,
    powrócił do bazy w Aviano, pomimo uszkodzenia skrzydła i ogona. Tylko
    dzięki szybkiemu działaniu włoskich sędziów, EA-6B Prowler został
    zarekwirowany i dzięki temu udało się zabezpieczyć resztki liny, które
    znajdowały się w uszkodzonych częściach samolotu. Tym bardziej, że w
    bazie już szykowano się do zastąpienia ich nowymi.

    A teraz Tyfusk i pozostałe Platsyfy, wysilcie mózgi i wyobraźcie sobie
    stalową linę na której wisi wielotonowa kolejka, a potem brzozę.


    nie wiedziałem że tu 154 ma takie zdolnosci manewrowe...
    george

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1