eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPróba kupna w sklepie internetowym. › Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
  • Data: 2008-01-07 09:56:26
    Temat: Re: Próba kupna w sklepie internetowym.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 5 Jan 2008 16:36:18 +0100, "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> wrote:

    >http://www.komputronik.pl/Notebooki/IBM_Lenovo/seri
    a_V200/Lenovo_V200_T7500_1024MB_160GB_VB_/pelny,id,4
    7842/
    >Dla nieklikających Lenovo V200 za 1699zł.
    >Jako, że cena zdecydowanie niska, to postanowiłem zamówić 2szt. (drugi dla
    >żony).
    >Wybrałem płatność kartą i złożyłem zamówienie, otrzymując informację, że w
    >poniedziałek skontaktuje się ze mną pracownik w celu dokonania zapłaty
    >kartą (czyli tak jak do tej pory).
    >Godzinę temu dostałem informację, że "Niestety tego zamówienia nie możemy
    >zrealizować. Cena podana na stronie była błędna i wyniknęła z błędu
    >operatora. Poniższe zamówienie zostało anulowane i skasowane z naszego
    >systemu."
    >
    >Czy doszło do zawarcia umowy?

    Tak.


    >Powinni mi sprzedać w cenie (wciąż jeszcze widocznej na ich stronie)?

    Tak.

    >Jeśli tak, to i tak bez sądu by się nie obeszło?

    Niekoniecznie.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1