eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblemRe: Problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!NNRP
    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem
    Date: Mon, 14 Apr 2003 17:28:20 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <b7ek29$4ke$1@pippin.warman.nask.pl>
    References: <b7efit$snp$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: sggw184-159.sggw.waw.pl
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1050334092 4750 148.81.184.159 (14 Apr 2003 15:28:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 15:28:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236394
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jakiś czas temu założyłem sobie konto (eKonto w mBanku), wszystkie
    czynności
    > odnośnie zakładania przeprowadziłem prawidłowo, podpisałem umowę,
    otrzymałem
    > i uaktywniłem kartę, oraz uaktywniłem 2 kanały dostępu(telefon+internet).
    > Podczas zakładania rachumku, dostałem numer swojeo rachunku, który na
    > początku podyktowała mi 2 razy pani z obsługi, potem musiałem go
    przeczytać
    > aby go zatwierdziła, co też uczyniłem i numer został zatwierdzony.Numer
    > zapisałem od razu i schowałem. Przyszedł czas, że należało wpłacić na
    konto
    > jakieś pieniążki, no to że nie mam innego konta to zdecydowałem się na
    > przelew za pomocą Poczty polskiej.Wypełniłem odpowiedni druczek do
    przelewu,
    > wpłaciłem kwotę pani w okienku na poczcie, pani podbiła kwitek i musiałem
    > tylko czekać na dojście pieniędzy.
    > Sprawdzając codziennie stan konta oczekiwałem w niepokoju, gdyż się nie
    > pojawiało nic.Po ponad 2 tygodniach sprawdzania(tyle daje poczta na
    dojście
    > przelewu) zacząłęm się denerwać i zacząłęm wszystko sprawdzać. Sprawdziłem
    > numer rachunku który miałem zapisany(ten, co dodyktowała mi pani z mBanku)
    z
    > numerem, który widniał podczas logowania się przez internet na moje
    > konto.Dokładnie ten co miałem podany przez panią był o 2 cyfry krótszy
    > (różnica wyglądała tak, że końcówka była 3139, a powinna być 313139)Od
    razu
    > zadzwoniłem do mBanku w celu wyjaśnienie sprawy.Kolejna pani powiedziała,
    że
    > jeśli numer był niepoprawny, a reszta była dobrze to mogę się spodziewać
    > zwrotu przekazu i oczywiście odeślą go pocztą. Byłem także na poczcie w
    > której dokonałem przelewu wyjaśnić sytuację, kazano czekać i dopytywać co
    > jakiś czas.Więc chodzę tak juz jakis czas i czekam dopytuję i nic z tego
    nie
    > wychodzi. Zwroty na poczcie z tego dnia, w którym dokonałem przelewu były
    > już zrealizowane, więc nie wiem czy będzie w ogóle ten zwrot.
    > Zostaje tylko pytanie czy jest możliwe, że odzyskam kwotę jaką przesłałem
    do
    > banku i w jaki sposób.
    >
    Może zaksięgują na podstawie adresu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1