eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistegoRe: [Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
  • Data: 2013-02-11 19:53:40
    Temat: Re: [Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 19:41:53 +0100, darkblue napisał(a):

    > Sync wymaga, aby zgłoszenie o zmianie dowodu osobistego na nowy zostało
    > złożone poprzez kanał video lub audio z konsultantem.

    Jako "kanał audio" robi też rozmowa telefoniczna.

    > Na pocieszenie dowiedziałem się, że pomimo nieaktualnych danych z dowodu
    > osobistego, można dalej bezproblemowo korzystać z systemu transakcyjnego.
    > Nie można jedynie składać wniosków o nowe produkty.

    Zgadza się. Znajomy do dziś ma w mBanku podany numer dowodu
    "książeczkowego". W systemie jest nawet wiadomość, że mógłby zaktualizować
    dowód, ale żadnymi plagami egipskimi nie grożą, to mu się nie chce. Tym
    bardziej, że musiałby jeszcze przejść z papiórka na hasła SMS. ;)

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1