eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego[Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
  • Data: 2013-02-11 19:41:53
    Temat: [Problem] Alior Sync - zmiana danych z dowodu osobistego
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zapewne wielu z was ma konto w Syncu.
    Proces zakładania konta zasługuje na pochwałę. Szybko, łatwo, sympatycznie.
    Nie trzeba ruszać dupy z krzesła, aby załatwić wszystkie formalności.
    Ale....
    No właśnie, sytuacja z życia wzięta, zmieniliście dowód osobisty i.....
    zaczynają się schody.
    Numeru dowodu nie zmienicie z poziomu systemu transakcyjnego, tak jak to
    można zrobić w systemach transakcyjnych innych banków (np. w mBanku).
    Sync wymaga, aby zgłoszenie o zmianie dowodu osobistego na nowy zostało
    złożone poprzez kanał video lub audio z konsultantem. Mało tego, nowy dowód
    osobisty powinien być przez klienta zeskanowany obustronnie i przesłany na
    podany adres emailowy... mało tego, zmiany nie można dokonać w placówce
    Alior Banku, bo zgodnie z informacją od konsultanta Alior Sync to
    wydzielony bank i to nie to samo co Alior Bank, acz jedna firma ;)
    Dziwne to wszystko. Zaczęło się sympatycznie, a im dalej w las, tym więcej
    drzew, takich "nieprzyjaznych". Brniemy w procedury, procesy, biurokrację,
    niepotrzebną stratę czasu. Dlaczego inne banki mogą to zrobić szybko i
    bezboleśnie (kilkanaście sekund i po problemie), a w Syncu jest to tak
    "trudne"?
    Konsultanci tłumaczą to troską o bezpieczeństwo, ale gdzie troska o mój
    czas?
    Zaiste dziwna sytuacja, bo w momencie zakładania konta weryfikacja danych
    przebiegła za pośrednictwem przelewu z innego banku i nikt nawet nie
    pytał/nie weryfikował danych z dowodu. A w innych bankach proces zmiany
    polega na podaniu nowego nr dowodu i zatwierdzenia kodem sms/hasłem
    autoryzacyjnym.
    Na pocieszenie dowiedziałem się, że pomimo nieaktualnych danych z dowodu
    osobistego, można dalej bezproblemowo korzystać z systemu transakcyjnego.
    Nie można jedynie składać wniosków o nowe produkty. Widać bank sam zarzucił
    bicz na siebie. Niby chcą wcisnąć klientom kolejne produkty, a z drugiej
    strony dają im biurokratycznego kopa. olać, trudno, dopóki nie zmienia tego
    procesu, zostaje jak jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1